Искам да споделя нещо любопитно.
Преди малко четох една статия на емофри как да използваме ТЕС при учене. И понеже нали съм от тези, дето още не са се изучили, реших да пробвам да го приложа за моя случай, защото имам о г р о м н и проблеми с мотивацията напоследък.
Значи накратко първият кръг в статията-пример е за човек, който учи език за програмиране Джава и има проблем и прочие... и първият кръг е Въпреки, че ми е скучно, аз избирам... еди какво си...
Та направих аз този кръг с проблем/утвърждение на три пъти. Започнах от ниво 10, завърших също на ниво десет. Ми ще си кажете и какво ни занимаваш тогава? Ми нямам си работа, затова
(Да, офтопик, имам си много работа, но все си търся извинения да не я свърша, все нещо друго е по-важно, или по-интересно, или ме боли глава, или корем, или някой за нещо ми е крив, абе...)
Та понеже при приключване на процедурата никак не усетих да ме обхваща някакъв кой знае какъв главоломен интерес и непреодолимо желание да си допиша проекта, и за да разбера все пак какво е станало, се върнах да прочета една публикация, която бях започнала преди малко, но така и не можех да довърша (друг проблем - много ми е трудно да започна да чета един текст и да го завърша до края). И така върнах се и си и започнах да чета. В субективното ми усещане за това, че ми е скучно да чета статии нищо не се промени,
о б а ч е се натъкнах на нов и много интересен аспект и някак си изведнъж се заинтригувах. Това е доста интересно и според мен кореспондира с това, което някои хора казват за предизвикване на събития от ТЕС. Един вид, когато настройката ти за нещата се промени, и самите неща се променят за теб. Открих топлата вода, но исках да го напиша. Сега обещавам, че ще се опитам да прочета докрая и материала за тес, и моята статия (която е дълга скромните 123 страници).
Благодаря за вниманието
